Adrian Mironescu – printre altele și graficianul revistei noastre de tehnologie PIN Magazine – a câștigat un nou premiu la Transform Awards Europe. Bronzul pentru proiectul de branding pentru Inundatii.ro, realizat în cadrul RO-FLOODS, la „Best visual identity from the public sector”, o categorie cu greutate. https://www.transformmagazine.net/awards/europe/the-winners
Gala de premiere a avut loc la Londra, în prezența unor agenții din elita brandingului mondial ca Landor, Interbrand, Lippincott, Prophet, Carré Noir, Dragon Rouge sau SomeOne dar și a clienților.
Wiron, (firma lui Adrian) and Adrian Mironescu delivered a clear brand architecture and a powerful message. „The strategy is clear and the approach to creative is engaging.” a notat juriul.
Reușita este remarcabilă, având parte de un juriu de top, de la companii precum LEGO, Pepsico, Twitter, Suez și un număr de înscrieri record.
”Mă bucur de recunoașterea muncii alături de întrega echipă internațională de profesioniști de top implicați în proiectul www.inundatii.ro și de faptul că misiunea noastră devine mai cunoscută” – a spus Adrian.
Acum doi ani, Adrian Mironescu a mai câștigat aurul cu brandul de oraş al Buzăului, la prestigioasa categorie „Best place or nation brand”, în cadrul celei de-a 12-a ediţie a Galei „Transform Awards”. A câștigat finala in fața Parisului.