Publicația industriei TECH regionale

Agenția ieșeană de digital marketing Sinaps a deschis birou și la București

Compania a avut o creștere a cifrei de afaceri cu 40% față de anul trecut

Sinaps este una dintre cele mai mari agenții de performance din România, cu o echipă de 47 de specialiști din Iași, Cluj, București, Constanța și Brașov, cu peste 9 ani experiență în furnizarea de soluții de marketing digital, care acum are birou fizic și în București.

,,Sediul din București a fost o etapă firească pentru noi, acest pas fiind inclus încă de la început în planurile noastre. Un număr mare de clienți din portofoliul nostru sunt din București, în mod natural, am decis sa distribuim o parte din resurse și pentru o prezență fizică în capitală. Focusul principal al noului sediu Sinaps va fi strâns legat de obiectivele generale de dezvoltare ale agenției – atragerea de noi clienți și menținerea unei relații mai stabile față de actualii clienți și parteneri”, declară George Rășchitor

Până acum, agenția a administrat bugete de peste 41 milioane de euro pentru cei 1000 de clienți, pe cele mai populare platforme: Google Ads, Facebook Ads, YouTube Ads, Instagram Ads si TikTok Ads, fiind printre primele agenții Google Premier Partner și Meta Business Partner din România.  

În 2021, Sinaps și-a mărit echipa în toate departamentele, ajungând la finalul anului cu 40% creștere a cifrei de afaceri. Tendința de creștere a mediului online din România, plus orientarea către scalare a agenției a făcut ca și ultimul an să fie unul cu o creștere importantă a cifrei de afaceri, de la 700.000 euro în 2020, la aproximativ 1.100.000 euro în 2021.

„2021 a însemnat pentru Sinaps o creștere a echipei și a dezvoltării colegilor din middle management, dar și o serie de automatizări a diverselor procese de rutină. 2022 a venit cu altă provocare, așadar de la începutul lui martie am pornit campania #strongertogether, o campanie prin care ne dorim să ajutăm 10 companii sau ONG-uri din România, care ajută la rândul lor refugiații din Ucraina, oferindu-le gratuit timp de 3 luni servicii de consultanță de marketing digital”, adaugă George Rășchitor, General Manager și cofondator al Sinaps.

Totodată, compania și-a propus ca în 2022 să se concentreze pe consolidarea locală a agenției, creșterea echipei din București, dar și o creștere cu 50% a cifrei de afaceri, automatizarea și eficientizarea proceselor de rutină și consolidarea relațiilor cu partenerii și echipa.

Despre Sinaps

Înființată în 2013, Sinaps face parte din topul celor mai importante agenții de marketing online din România. Sinaps este prima agenție Google Premier Partner și Meta Business Partner din Iași și singura Premier Partner Meta Business Partner din această regiune. În cei 9 ani de activitate, a administrat campanii de succes în marketing online pentru peste 1000 de clienți. În portofoliul de clienți al agenției se numără branduri importante precum Lensa, F64, Miele, Zenyth, Editura Litera, Antibiotice Iași, Brikston, Zorile Store, Ramada Iași, Kalapod și mulți alții.


Mai multe informații puteți găsi pe www.sinaps.ro

Distribuie și tu:

START Nominalizări PIN AWARDS 2024!

Industria regională de TECH se pregătește să celebreze o nouă serie de recunoașteri prin Gala PIN AWARDS 2024, care va avea loc joi, 23 mai

RECOMANDATE

Articole similare

FORVIA - Hella - TUIASI

FORVIA HELLA România modernizează un laborator de studiu pentru studenți în Iași 

Furnizorul automotive internațional FORVIA HELLA continuă să sprijine educația în universitățile partenere din România, în orașele în care își desfășoară activitatea. La mai bine de un an de la inaugurarea centrului tehnic de la Iași, compania a finalizat un laborator, spațiu de studiu pentru studenții Facultății de Electronică, Telecomunicații și Tehnologia Informației din cadrul Universității Tehnice ”Gheorghe Asachi” Iași.

PIN magazine - IT și Pisica lui Schrodinger

Industria IT și pisica lui Schrödinger

În 2024, dacă întrebi 100 de manageri IT cum va arăta piața și tendințele din industrie, vei primi tot atâtea răspunsuri paradoxale precum „pisica lui Schrödinger” – unii vor spune că piața dă semne de revenire, alții vor spune că se fac încă disponibilizări și că există presiuni din partea clienților privitoare la proiectele în derulare. Cu alte cuvinte, din perspectiva unora, în 2024 industria IT își va reveni, ne vom întoarce la birou (mai mult sau mai puțin forțați) încurajați de faptul că se reiau angajările și se deschid proiecte noi.