Publicația industriei TECH regionale

WERIT: îmbracă-te exact cum vrei!

Poți alege și combina peste 130.000 de obiecte vestimentare

Werit este un consilier vestimentar digital, ce sugerează clienților combinații între articole de îmbrăcăminte selectate dintr-o varietate de magazine online.
Este un produs la care patru ieșeni, absolvenți de Informatică, au lucrat mai bine de un an, lansarea produsului având loc în luna octombrie.
Nu știam cu ce să mă îmbrac
„Ideea mi-a venit la vremea banchetului de absolvire, ne spune Dragoș Silion, fondatorul startup-ului Werit, când mi-am dat seama că nu știam cum să mă îmbrac, M-am gândit atunci că ar fi de folos să existe pe piață un tool care, în loc să îți ofere hainele separat, cum ți le oferă magazinele online, să genereze multitudine de combinații, să ofere pachetul complet, de la pantofi la pălărie. Îți poți imagina mai ușor cum merge o curea lângă un pantalon și o cămașa aflate pe același ecran decât atunci când vezi cureaua simplă printre sute de alte curele”.
Subconștient, e mai probabil să îți placă o haină când o vezi în combinație cu altele, decât printre haine de același fel sau singură pe un ecran, pentru că nu e simplu să o vizualizezi în diverse combinații.
Dragoș Silion: „Algoritmul nostru învață în mod continuu trenduri de modă de pe Pinterest ori Instagram, ce culori merg, ce tipuri de haine etc., și acesta statistică o aplică și pe produsele din magazinele afiliate, rezultînd zeci de mii de outfit-uri pe care le putem prezența clienților platformei”.
Werit funcționează într-un sistem de afiliere și preia într-o bază proprie peste 130,000 de repere de la 6 magazine online de produse vestimentare și încălțăminte. „Nu toate magazinele sunt foarte ordonate, preferăm să luăm datele de la client și să le reorganizăm noi”, adaugă Dragoș.
Platforma Werit permite clienților să combine maxim 5 obiecte, pe măsura lor: pantaloni/ cămăși, pulovere, bluze/ pantofi/ curele/pălării, șepci, căciuli.
Aceste out-fit-uri pot fi customizate – pe lângă asta îți poți alege ce tipuri de haine vrei, în ce interval de prețuri, ce culori, mărimi, magazine -, poți păstra bifate numai cămașa și cureaua dacă le-ai găsit pe gustul tău și schimba pantalonii și pantofii prin noi căutări. În momentul deciziei, un click pe butonul „Detalii” te trimite în magazinul online original, de unde poți comanda produsul.
Werit oferă numai servicii de recomandare, nu vinde produse
Pe parcursul dezvoltării produsului, Werit a fost sprijinit și de Innovation Labs, pre-accelerator unde au câștigat premiul pentru cea mai bună prezentare și de la mentorii căruia au avut mult feed-back, dar și îndrumare propriu-zisă, ce a ajutat la definirea produsului.
„Am avut un «beta» în care am lucrat cu 80 de persoane, am modificat unele lucururi care nu erau suficient de intuitive și am mai reglat câteva chestiuni care țineau de UX”, ne mai spune Dragoș Silion.
Monetizarea este obținută prin sistemul de afiliere, care le virează 8-15% din valoarea fiecărui produs vândut prin intermediul platformei Werit.
„Intenționăm o resincronizare periodică cu magazinele furnizoare, pentru ca datele de pe platforma noastră să coincidă cu datele lor – am avut situații când cumpărătorul a dat click de la noi pe un produs anume, dar nu a mai găsit mărimea lui în magazine”.
Peste jumătate din traficul Werit ajunge în magazinele online.

Distribuie și tu:

START Nominalizări PIN AWARDS 2024!

Industria regională de TECH se pregătește să celebreze o nouă serie de recunoașteri prin Gala PIN AWARDS 2024, care va avea loc joi, 23 mai

RECOMANDATE

Articole similare

George_SmartEU

BCR extinde serviciile pentru antreprenori din George și lansează George SmartEU, o funcționalitate care facilitează accesul la informații despre programele de finanțare din fonduri europene sau naționale

București, 18 aprilie 2024. Banca Comercială Română anunță o nouă extindere a ecosistemului digital George prin lansarea George SmartEU, funcționalitate care facilitează accesul antreprenorilor la informații complete despre programele de finanțare din fonduri europene sau naționale.

FORVIA - Hella - TUIASI

FORVIA HELLA România modernizează un laborator de studiu pentru studenți în Iași 

Furnizorul automotive internațional FORVIA HELLA continuă să sprijine educația în universitățile partenere din România, în orașele în care își desfășoară activitatea. La mai bine de un an de la inaugurarea centrului tehnic de la Iași, compania a finalizat un laborator, spațiu de studiu pentru studenții Facultății de Electronică, Telecomunicații și Tehnologia Informației din cadrul Universității Tehnice ”Gheorghe Asachi” Iași.

PIN magazine - IT și Pisica lui Schrodinger

Industria IT și pisica lui Schrödinger

În 2024, dacă întrebi 100 de manageri IT cum va arăta piața și tendințele din industrie, vei primi tot atâtea răspunsuri paradoxale precum „pisica lui Schrödinger” – unii vor spune că piața dă semne de revenire, alții vor spune că se fac încă disponibilizări și că există presiuni din partea clienților privitoare la proiectele în derulare. Cu alte cuvinte, din perspectiva unora, în 2024 industria IT își va reveni, ne vom întoarce la birou (mai mult sau mai puțin forțați) încurajați de faptul că se reiau angajările și se deschid proiecte noi.