Publicația industriei regionale de IT & outsourcing

Digital Health & Safety Solutions

Digitalizarea a devenit un fenomen global, ce a înlocuit printr-o noțiune mult mai complexă termenul de “Informatizare”. Acest fenomen trebuie privit dincolo de orice definiție din dicționar. Este mai mult decât o simplă trecere de la instrumentele tradiționale, legate de sarcini specifice, și implică digitalizarea tuturor proceselor, de la A la Z, din cadrul unei organizații. Totodată, acest fenomen a fost și este susținut de evoluția tehnologiilor, de democratizarea acestora și de inovarea continuă în materie de aplicații, mobilitate, interconectare și exploatarea masivă a datelor real-time. 

Integrarea acestui fenomen în cadrul unei organizații este un real succes și pot afirma acest lucru din propria experiență ca și antreprenor. Digitalizarea sporește considerabil performanța unei organizații și îi îmbunătățește toate procesele. Workit România  a fost creată fix pentru acest scop – de a inova prin digitalizare domeniul Health & Safety, mai ales pe piața companiilor de IT & C și Outsourcing. 

Soluția-cheie pentru organizații

Am pornit inițial de la problemele cu care se confruntă, în general, organizațiile, ce încă folosesc instrumente tradiționale în îndeplinirea sarcinilor de zi cu zi, probleme care ar putea pune în pericol sănătatea și siguranța persoanelor care intră în contact cu organizația, în special a lucrătorilor. Prin urmare, am identificat “fisuri” în ceea ce privește schimbul de informații; evazivitate în evaluarea riscurilor de accidentare și îmbolnăvire profesională și a pericolelor potențiale; probleme legate de comunicarea în timp util între angajați, conducere, contractanți sau lucrătorii terți; dificulăți legate de procesul de instruire-testare, de îmbunătățire a competențelor și multe altele.

Pornind de la aceste nevoi ale organizațiilor, am căutat o soluție. Astfel, a luat naștere platforma digitală Workit, unde am încercat să venim în sprijinul organzațiilor, eficientizându-le activitatea. Misiunea noastră este să creștem gradul de conștientizare asupra potențialelor riscuri, ce ne pândesc la tot pasul, atât la locul de muncă, cât și în afara acestuia. Urmărim permanent să răspundem necesităților reale de business, printr-o procedură de lucru modernă, comodă, coerentă și eficientă, cu ajutorul platformei noastre intuituve. 

Fiecare utilizator al platformei Workit trece periodic printr-un proces de instruire-testare, în urma căruia se reflectă nivelul de educație Health & Safety al organizației din care face parte. Materialele de instruire-testare sunt structurate pe trei capitole: Securitate și Sănătate în Muncă – SSM (include și noțiuni de Prim Ajutor), Situații de Urgență – SU și Covid-19. Utilizatorii platformei Workit au conturi dedicate, unde au acces la o bibliotecă legislativă și pot urmări în timp real progresul și activitatea de instruire-testare. Aceste conturi sunt de tip “User” și “User Platinum”, cel din urmă fiind dedicat responsabililor Health & Safety din organizație, care pot superviza întreaga activitate și pot genera rapoarte. Mai mult, există o secțiune dedicată declarațiilor de traseu, dar și un nou update, o secțiune dedicată deplasărilor în interes de serviciu. 

Workit PIN magazine

Adrian Stănescu, Fondator Workit România

Workit, platforma adaptată nevoilor tale

Știm cât de copleșitor este să fii cu toate la timp, de aceea avem și propriul „poștaș”, cum ne place nouă să îl numim, care-și face treaba exemplar – Serviciul de Mailing. Astfel, utilizatorii conectați la platformă primesc notificare pe email, în momentul în care aceștia trebuie să parcurgă trainingul aferent programului de instruire-testare, aprobat la nivel de organizație. Și încă un lucru fain pe care îl face poștașul nostru – trimite rapoarte de activitate către responsabilii Health & Safety din organizație. 

Dacă privim în spate, ca o retrospectivă, platforma Workit a adunat constant noi utilizatori, în prezent fiind activi un număr de peste 9.000 de utilizatori, din 125 de organizații, care au implementat soluția Workit. Nu putem decât să ne bucurăm pentru această reușită și să sperăm că acest an va continua același parcurs evolutiv. În viitorul apropiat, urmează să lansăm o nouă interfață a site-ului, mult mai interactivă și opțiunea de a accesa atât site-ul, cât și platforma, într-o versiune bilingvă, pentru a putea atrage, de ce nu, și alte segmente de piață și pentru a susține demersul organizațiitor de a angaja și lucrători străini.

Concluzionând, serviciile Health & Safety reprezintă o ramură importantă din cadrul unei organizații, care se poate transforma dintr-o activitate solicitantă atât pentru angajator, cât și pentru angajați, într-un program optimizat cu tehnologii digitale, care oferă o mai bună gestionare a fluxurilor specifice. Prin intermediul platformei Workit, noi am încercat să le aducem la doar câteva click-uri distanță.

Adrian Stănescu,

Fondator Workit România

Distribuie și tu:

Angajații din IT au ajuns la 16% din totalul angajaților din zona Iașului

Angajații din domeniile IT au ajuns la 24.000 de persoane, numărul total de angajați din zona urbană a Iașului plus periferiile atinge aproximativ 150.000 de persoane
mai bine de 20% dintre cei 24 de mii de salariați lucrează în primele două companii din ierarhia angajatorilor locali: Amazon și Continental.

Norii negri și zorii trandafirii

Citește articolul scris de Varujan Pambuccian pentru PIN magazine despre Impactul Inteligenței Artificiale asupra programatorilor și a societății digitale.

RECOMANDATE

Articole similare