Publicația industriei TECH regionale

Romanian Outsourcing Summit, 23 martie 2017

AU MAI RAMAS CATEVA ZILE PANA LA ROMANIAN OUTSOURCING SUMMIT 2017, VA INVITAM SA VA INREGISTRATI

Romania furnizeaza servicii in 25 de limbi straine, avand mai mult de 100 de mii de specialisti angajati in industria de afaceri si externalizare a serviciilor, iar in baza unei cresteri estimate de 15-20%, aceasta va cuprinde 4-5% din PIB-ul tarii pana in 2020.
Principalele tendinte cu care peisajul mondial de afaceri se confrunta chiar acum, condus de impactul internetului si al interconectivitatii, sunt modificarile rapide si spectaculoase la nivelul tehnologiei si al digitalizarii, organizatiile castigatoare fiind cele care se pot adapta rapid si care pot transforma constant modelul de business.
Romanian Outsourcing Summit 2017 reuneste experti din industrie, reprezentanti ai mediului academic si autoritati pentru a pune in discutie pasii de urmat in vederea unei colaborari eficiente intre autoritati si partile interesate din industrie, pe de o parte, iar pe de alta parte, tendintele care vor schimba modelul de business actual.
Evenimentul se vrea o platforma de networking, invatare si dezvoltare a afacerii pentru managerii din companii SSC, ITO, BPO.
Agenda SUMMIT
08.30 – 9.00: Inregistrarea participantilor si welcome coffee
09.00 – 10.45: Sesiunea plenara – Industria de outsourcing, oportunitati si provocari
Impreuna cu reprezentanti ai Guvernului vom aborda evolutia Romaniei ca destinatie pentru serviciile de afaceri.
In contextul maturitatii industriei si al provocarilor venite din partea fortei de munca, este oportun sa intelegem care sunt pasii de urmat pentru o mai buna cooperare intre autoritati, institutiile academice si companiile din domeniu.
Subiecte propuse:
⦁ Schimbari legislative si impactul lor asupra industriei
⦁ Programe de sustinere ale industriei de servicii externalizate pentru afaceri
⦁ Repozitionarea dinamicii de afaceri. Directia in care modelul actual de afaceri este util sa evolueze si tendinte in fiecare dintre sectoarele SSC, ITO si BPO
⦁ Principalele avantaje competitive ale Romaniei ca si destinatie de outsourcing
Speakeri confirmati:

10.45 – 11.00: Sesiune de intrebari si raspunsuri
11.00 – 11.15: Pauza de cafea
11.15 – 12.15: Sesiunea I – Tendintele in tehnologie si influenta lor asupra industriei de servicii
Companiile sunt dispuse sa externalizeze mai mult, intrucat sunt provocate de o nevoie, in crestere, de transparenta si raspuns rapid la cerintele pietei. Este momentul in care companiile de tip START-UP au sansa sa se remarce prin servicii optimizate, produse inovatoare, costuri mai mici si abilitatea de a raspunde intr-o maniera flexibila, schimbarilor de obiceiuri si asteptarilor.
Securitatea datelor devine prioritate de top. Dezvoltarea de noi tehnologii a determinat cresterea ingrijorarii privind securitatea, in timp ce extinderea Internet of Things intensifica riscurile.
Astfel se asteapta ca in 2017 sa se observe aparitia Securitatii-ca-Serviciu, oferita de provideri specializati in Securitate a BPO. Companiile si agentiile de externalizare a serviciilor se confrunta cu noi provocari legate de protejarea datelor.
Subiecte propuse:
⦁ RPA-Robotic Process Automation
⦁ Digitalizarea, redefinind industria
⦁ Administrarea unei forte de munca care lucreaza la distanta si cum asiguram confidentialitatea datelor la care au acces
⦁ Migrarea spre serviciile cloud si cum facem fata acestor schimbari
⦁ Infrastructura IT omni-channel
⦁ Aspecte legate de securitatea cibernetica
Speakeri confirmati:

12.15 – 12.30: Sesiune de intrebari si raspunsuri
12.30 – 12.40: Pauza de cafea
12.40 – 14.00: Sesiunea II – Acomodarea noilor veniti
Procesul de recrutare a devenit dificil si strategic. Este evident ca exista o competitie stransa intre companii cand vorbim despre forta de munca si ca strategia de atragere trebuie sa evolueze de la: a cauta in piata, catre extinderea ariei de talente. Sistemul educational detine cheia. Universitatile traditionale, dar si scolile alternative sunt acum mai atente ca niciodata, in a veni in intampinarea nevoilor angajatorilor, acesta fiind un efort comun al societatii academice si al companiilor.
Tehnologia a transformat locul de munca modern, iar pesoanele care lucreaza de la distanta constituie o tendinta in crestere. Relocarea si reconversia sunt, de asemenea, noi cai de explorat.
Angajarea este doar primul pas, urmat de modalitati de fidelizare a angajatului, motivare, recunoastere si management al talentelor. A fi manager de resurse umane in acest tip de industrie, nu e o sarcina usoara.
Subiecte propuse:
⦁ Cresterea numarului de studenti cu abilitati si competente destinate mediilor de IT si BPO
⦁ Relocarea tinerilor dupa absolvirea studiilor universitare
⦁ Atragerea si pastrarea noilor talente in orase de rang 2 si 3
⦁ Reconversia profesionala ca unealta de explorare a unei noi arii de candidati
⦁ Setul de abilitati necesare pentru a avea succes in domeniul mereu in schimbare al centrelor SSC
⦁ Generatii educate financiar
Speakeri confirmati:

Pentru mai multe detalii, va invitam sa accesati pagina de eveniment : http://outsourcing-summit.thediplomat.ro/
INREGISTRARE
Taxa de participare la Summit:
⦁ Bilet individual (loc pe scaun): 149 euro plus TVA/persoana
⦁ Pachet 4 persoane: 536 euro plus TVA
⦁ Masa de companie (8 invitatii VIP si masa corporate cu logo-ul afisat, nume mentionat pe site si amplasament preferential in sala): 1190 euro plus TVA
⦁ 15 % reducere aplicata la taxa de participare pentru membrii ANIS, ABSL, CLUJ IT, ANSSI.
Taxa de participare include: participarea la toate sesiunile evenimentului, pauzele de cafea si paranz, documentatia oficiala si aacces la prezentarile speakerilor. Taxa de participare nu include: cheltuielile cu trasnportul, cazarea participantilor sau parcarea.
Pentru a va inscrie, va rugam sa vizitati pagina noastra de inregistrare sau sa ne contactati la tel. +40 31 422.23.69.
Nota: evenimentul va fi sustinut in limba engleza.

Distribuie și tu:

RECOMANDATE

Articole similare

7 ani de #FabLab în Iași

Asociatia Fab Lab Iași sărbătorește 7 ani de la deschiderea primului său spațiu de coworking, timp în care a devenit un catalizator al inovației tehnologice,