Publicația industriei TECH regionale

Trainingul "Digital Marketing" prezent pentru prima dată la Fab Lab

Pe 16 februarie agenția de marketing Digital Cake organizează trainingul „Digital Marketing” la Fab Lab începând cu ora 10:00. 

Trainigul se adresează antreprenorilor la început de drum, dar și celor care doresc să-și însușească elementele de bază ale marketingului digital și social media. Cei prezenți vor avea, astfel, o privire de ansamblu asupra uneltelor de promovare de care dispun în mediul online. 

Picture 2

Vor învăța ce se află sub umbrela termenului de „digital marketing”, accentul fiind pus pe partea de social media. Mai mult, vor primi sfaturi despre cum să-și crească eficient afacerea și să o facă mai vizibilă. Câteva din tendințele relevante și ideile creative din acest domeniu se vor regasi în training. 

La Digital Cake îți spunem cât, cum și de ce să investești în campanii de social media, îți traducem limbajul digitalului și îți creăm un rost în oferta online de business-uri mai mici și mai mari, cu povești bine spuse (și sponsorizate).

Trainingul de „Digital Marketing” de la Fab Lab este primul din seria de evenimente marca Digital Cake ce vor avea loc în perioada următoare. 

Distribuie și tu:

START Nominalizări PIN AWARDS 2024!

Industria regională de TECH se pregătește să celebreze o nouă serie de recunoașteri prin Gala PIN AWARDS 2024, care va avea loc joi, 23 mai

RECOMANDATE

Articole similare

FORVIA - Hella - TUIASI

FORVIA HELLA România modernizează un laborator de studiu pentru studenți în Iași 

Furnizorul automotive internațional FORVIA HELLA continuă să sprijine educația în universitățile partenere din România, în orașele în care își desfășoară activitatea. La mai bine de un an de la inaugurarea centrului tehnic de la Iași, compania a finalizat un laborator, spațiu de studiu pentru studenții Facultății de Electronică, Telecomunicații și Tehnologia Informației din cadrul Universității Tehnice ”Gheorghe Asachi” Iași.

PIN magazine - IT și Pisica lui Schrodinger

Industria IT și pisica lui Schrödinger

În 2024, dacă întrebi 100 de manageri IT cum va arăta piața și tendințele din industrie, vei primi tot atâtea răspunsuri paradoxale precum „pisica lui Schrödinger” – unii vor spune că piața dă semne de revenire, alții vor spune că se fac încă disponibilizări și că există presiuni din partea clienților privitoare la proiectele în derulare. Cu alte cuvinte, din perspectiva unora, în 2024 industria IT își va reveni, ne vom întoarce la birou (mai mult sau mai puțin forțați) încurajați de faptul că se reiau angajările și se deschid proiecte noi.