P

Provocările marketingului digital

Provocările-marketingului-digital-pinmagazine1

Elevii Liceului Teoretic de Informatică “Grigore Moisil” din Iași descoperă tainele marketingului digital și prin intermediul proiectelor Erasmus+. În perioada 16 – 22 octombrie 2022, elevii și profesorii Liceului Teoretic de Informatică “Grigore Moisil” Iași au participat la activitățile de învățare transnaționale organizate în Italia, în cadrul proiectului Erasmus+ nr. 2020-1-BE02-KA229-074792_4, intitulat Let’s Build Word Towers Together, la care au participat reprezentanți din cele cinci școli partenere din România, Belgia, Italia, Polonia și Turcia. 

„Fiecare experiență Erasmus lasă amprenta noilor abilităţi dobândite, înțelegerea integratoare a unor noi culturi, modele profesionale și prietenii.” – menționează prof. dr. Narcisa Adochiei – membru în echipa proiectului.

Foligno, Perugia, Spello, Assissi, Roma au fost toposuri de poveste cu oameni minunați de care ne leagă amintiri în cadrul activităților proiectului Erasmus + Let’s bring dreams to reality. Liceul Teoretic de Informatică Grigore Moisil din Iași a fost reprezentat în Italia de prof. Lăcrămioara Popa, prof. dr. Narcisa Adochiei, elevii, Rareș Petru Hambrurda si Ionuț – Cristian Mihalache.

O experiență de învățare multiculturală

Alături de parteneri din Cehia, Italia, Portugalia, Portugalia, Spania și Turcia, elevii au participat la traininguri pe teme actuale, cum ar fi marketing digital, mecanisme de manageriere a reclamelor online prin intermediul Google Ads, AdSense, Youtube și Facebook Ads. 

Activitățile practice au vizat crearea de logo-uri, folosind Gimp Open Source software. De asemenea, s-au utilizat instrumente de comunicare și s-au realizat planuri de comunicare din cadrul companiilor. Totul, urmărind strategiile, principiile și secretele de Drafting Digital Marketing. 

“Erasmus+ înseamnă interconectare, comunicare și evoluție. Șansa oferită elevilor este unică și modelatoare. Și, pentru ca viața este un continuu proces de învățare, să dăruim din informațiile descoperite și celor din jur!” – ne îndeamnă prof. dr. Narcisa Adochiei.

“Elevii noștri sunt familiarizați cu strategiile de marketing digital, dar sunt interesați cum le pot eficientiza și realiza acel mix de marketing adaptat clienților din medii multiculturale. Suntem preocupați de conceperea unor strategii de comunicare eficiente, cu rezultate măsurabile. Elevii sunt fascinați să analizeze branduri, să lucreze la optimizarea conținuturilor, să propună idei de promovare și să se documenteze despre metode de măsurare a rezultatelor. Ne bucură mult oportunitatea de a schimba bune practici despre marketingul digital cu elevi și profesori din cât mai multe școli europene.” – completează prof. dr. Adina Romanescu – directorul Liceului Teoretic de Informatică “Grigore Moisil” Iași

CategoriesEducație