Publicația industriei TECH regionale

Provocările marketingului digital

Provocările-marketingului-digital-pinmagazine1

Elevii Liceului Teoretic de Informatică “Grigore Moisil” din Iași descoperă tainele marketingului digital și prin intermediul proiectelor Erasmus+. În perioada 16 – 22 octombrie 2022, elevii și profesorii Liceului Teoretic de Informatică “Grigore Moisil” Iași au participat la activitățile de învățare transnaționale organizate în Italia, în cadrul proiectului Erasmus+ nr. 2020-1-BE02-KA229-074792_4, intitulat Let’s Build Word Towers Together, la care au participat reprezentanți din cele cinci școli partenere din România, Belgia, Italia, Polonia și Turcia. 

„Fiecare experiență Erasmus lasă amprenta noilor abilităţi dobândite, înțelegerea integratoare a unor noi culturi, modele profesionale și prietenii.” – menționează prof. dr. Narcisa Adochiei – membru în echipa proiectului.

Foligno, Perugia, Spello, Assissi, Roma au fost toposuri de poveste cu oameni minunați de care ne leagă amintiri în cadrul activităților proiectului Erasmus + Let’s bring dreams to reality. Liceul Teoretic de Informatică Grigore Moisil din Iași a fost reprezentat în Italia de prof. Lăcrămioara Popa, prof. dr. Narcisa Adochiei, elevii, Rareș Petru Hambrurda si Ionuț – Cristian Mihalache.

O experiență de învățare multiculturală

Alături de parteneri din Cehia, Italia, Portugalia, Portugalia, Spania și Turcia, elevii au participat la traininguri pe teme actuale, cum ar fi marketing digital, mecanisme de manageriere a reclamelor online prin intermediul Google Ads, AdSense, Youtube și Facebook Ads. 

Activitățile practice au vizat crearea de logo-uri, folosind Gimp Open Source software. De asemenea, s-au utilizat instrumente de comunicare și s-au realizat planuri de comunicare din cadrul companiilor. Totul, urmărind strategiile, principiile și secretele de Drafting Digital Marketing. 

“Erasmus+ înseamnă interconectare, comunicare și evoluție. Șansa oferită elevilor este unică și modelatoare. Și, pentru ca viața este un continuu proces de învățare, să dăruim din informațiile descoperite și celor din jur!” – ne îndeamnă prof. dr. Narcisa Adochiei.

“Elevii noștri sunt familiarizați cu strategiile de marketing digital, dar sunt interesați cum le pot eficientiza și realiza acel mix de marketing adaptat clienților din medii multiculturale. Suntem preocupați de conceperea unor strategii de comunicare eficiente, cu rezultate măsurabile. Elevii sunt fascinați să analizeze branduri, să lucreze la optimizarea conținuturilor, să propună idei de promovare și să se documenteze despre metode de măsurare a rezultatelor. Ne bucură mult oportunitatea de a schimba bune practici despre marketingul digital cu elevi și profesori din cât mai multe școli europene.” – completează prof. dr. Adina Romanescu – directorul Liceului Teoretic de Informatică “Grigore Moisil” Iași

Distribuie și tu:

START Nominalizări PIN AWARDS 2024!

Industria regională de TECH se pregătește să celebreze o nouă serie de recunoașteri prin Gala PIN AWARDS 2024, care va avea loc joi, 23 mai

RECOMANDATE

Articole similare

George_SmartEU

BCR extinde serviciile pentru antreprenori din George și lansează George SmartEU, o funcționalitate care facilitează accesul la informații despre programele de finanțare din fonduri europene sau naționale

București, 18 aprilie 2024. Banca Comercială Română anunță o nouă extindere a ecosistemului digital George prin lansarea George SmartEU, funcționalitate care facilitează accesul antreprenorilor la informații complete despre programele de finanțare din fonduri europene sau naționale.

FORVIA - Hella - TUIASI

FORVIA HELLA România modernizează un laborator de studiu pentru studenți în Iași 

Furnizorul automotive internațional FORVIA HELLA continuă să sprijine educația în universitățile partenere din România, în orașele în care își desfășoară activitatea. La mai bine de un an de la inaugurarea centrului tehnic de la Iași, compania a finalizat un laborator, spațiu de studiu pentru studenții Facultății de Electronică, Telecomunicații și Tehnologia Informației din cadrul Universității Tehnice ”Gheorghe Asachi” Iași.

PIN magazine - IT și Pisica lui Schrodinger

Industria IT și pisica lui Schrödinger

În 2024, dacă întrebi 100 de manageri IT cum va arăta piața și tendințele din industrie, vei primi tot atâtea răspunsuri paradoxale precum „pisica lui Schrödinger” – unii vor spune că piața dă semne de revenire, alții vor spune că se fac încă disponibilizări și că există presiuni din partea clienților privitoare la proiectele în derulare. Cu alte cuvinte, din perspectiva unora, în 2024 industria IT își va reveni, ne vom întoarce la birou (mai mult sau mai puțin forțați) încurajați de faptul că se reiau angajările și se deschid proiecte noi.