Publicația industriei TECH regionale

Premieră pe piața de piatră naturală la nivel internațional: PIATRAONLINE lansează primul tur audio și realitate virtuală pentru vizitatorii showroom-ului

PIATRAONLINE, cel mai mare magazin cu produse din piatră naturală, lansează în premieră pentru piața de profil din întreaga lume turul audio ghidat în showroom. Această funcționalitate are rolul de a oferi suport vizitatorilor, prin explicații despre produsele expuse, și completează cu informații utile decizia de cumpărare a fiecărui client și nu numai.

PIATRAONLINE – showroom cu tur audio și VR pentru o experiență de cumpărături unică 

Magazinul PIATRAONLINE lansează o funcționalitate specială pentru clienții săi prin introducerea în showroom a turului audio. Audioturul oferă vizitatorilor informații despre produsele expuse, oferind experiența unei vizite într-un muzeu de piatră naturală. 

Audioturul este o experiență multisenzorială ce poate fi personalizată de către fiecare vizitator în funcție de timpul pe care îl poate aloca sau de zonele de interes. Întregul tur durează o oră, însă vizitatorii pot să aleagă secvențele pe care își doresc să le asculte, în funcție de zonele în care merg, atât în showroom-ul interior, cât și în pavilion. De asemenea, există posibilitatea de a asculta recomandările doar pentru anumite produse. 

Experiența din showroom-ul PIATRAONLINE va fi completată de modulul VR, prin care clienții pot interacționa într-un mod inedit cu produsele expuse și pot face o incursiune în apartamentul #dreambuilders (www.dreambuilders.piatraonline.ro).

„Ne dorim să aducem cât mai aproape două elemente care multora le-ar părea diferite: piatra naturală și tehnologia. Iubim natura și frumusețile pe care le are de oferit, așa cum este piatra, materialul cu care lucrăm de atâta vreme. În egală măsură, suntem fani ai tehnologiei. De aceea, suntem mereu în pas cu tendințele și suntem bucuroși să le aducem aproape și de clienții noștri. 

Vrem ca fiecare vizită în showroom-ul nostru să fie o experiență aparte, prin care să împărtășim cu fiecare client pasiunea pentru piatră naturală. Scopul nostru este să facem cât mai cunoscută povestea fiecărei bucăți de piatră expusă, mai ales că aducem produse din țări din toate colțurile lumii”, a declarat Mariana Constantinescu-Brădescu, cofondatoare PIATRAONLINE.

Audioturul va fi disponibil permanent în showroom-ul PIATRAONLINE situat pe Aleea Teișani nr. 137A, București. În showroom sunt disponibile peste 1.500 de repere. 

Un tur al faptelor bune, în campania Rock Star for Good Causes

Fiecare corner din showroom-ul PIATRAONLINE dedicat țărilor incluse în expoziție: Brazilia, India, Spania, Egipt sau Turcia este parte din campania de responsabilitate socială Rock Star for Good Causes, realizată în parteneriat cu Fundația Inovații Sociale Regina Maria. Astfel, oricine postează o fotografie de la cornerele marcate și folosește haștagul dedicat fiecărei țări, respectiv #[NUMELE ȚĂRII]ontherocks (#SPAINontherocks, #INDIAontherocks), dă binele mai departe. Pentru fiecare like, share și comment PIATRAONLINE donează 1 euro, 2 euro sau 3 euro, iar banii astfel strânși vor fi direcționați prin intermediul Fundației Inovații Sociale Regina Maria către 50 de copii cu dizabilități care vor beneficia de tratament stomatologic gratuit. 

Mai mult, PIATRAONLINE este alături de Fundația Inovații Sociale Regina Maria și prin implicarea directă și susținerea Galei „Din inimă pentru viitor”, care va avea loc pe 18 octombrie 2019 la București. Mai multe detalii pot fi consultate accesând site-ul fundatiareginamaria.ro.   

Despre PIATRAONLINE

Înființat în 2007, PIATRAONLINE este primul și cel mai mare magazin online de piatră naturală din România. Compania importă cea mai bună piatră naturală din toate colțurile lumii, având furnizori din țări precum India, Brazilia, Spania sau Vietnam. Pe lângă magazinul online – www.piatraonline.ro – compania deține și un showroom integrat cu depozit și platformă logistică în București, cu o suprafață de peste 1.800 mp, unde clienții pot găsi peste 1.500 de repere.

Distribuie și tu:

START Nominalizări PIN AWARDS 2024!

Industria regională de TECH se pregătește să celebreze o nouă serie de recunoașteri prin Gala PIN AWARDS 2024, care va avea loc joi, 23 mai

RECOMANDATE

Articole similare

George_SmartEU

BCR extinde serviciile pentru antreprenori din George și lansează George SmartEU, o funcționalitate care facilitează accesul la informații despre programele de finanțare din fonduri europene sau naționale

București, 18 aprilie 2024. Banca Comercială Română anunță o nouă extindere a ecosistemului digital George prin lansarea George SmartEU, funcționalitate care facilitează accesul antreprenorilor la informații complete despre programele de finanțare din fonduri europene sau naționale.

FORVIA - Hella - TUIASI

FORVIA HELLA România modernizează un laborator de studiu pentru studenți în Iași 

Furnizorul automotive internațional FORVIA HELLA continuă să sprijine educația în universitățile partenere din România, în orașele în care își desfășoară activitatea. La mai bine de un an de la inaugurarea centrului tehnic de la Iași, compania a finalizat un laborator, spațiu de studiu pentru studenții Facultății de Electronică, Telecomunicații și Tehnologia Informației din cadrul Universității Tehnice ”Gheorghe Asachi” Iași.

PIN magazine - IT și Pisica lui Schrodinger

Industria IT și pisica lui Schrödinger

În 2024, dacă întrebi 100 de manageri IT cum va arăta piața și tendințele din industrie, vei primi tot atâtea răspunsuri paradoxale precum „pisica lui Schrödinger” – unii vor spune că piața dă semne de revenire, alții vor spune că se fac încă disponibilizări și că există presiuni din partea clienților privitoare la proiectele în derulare. Cu alte cuvinte, din perspectiva unora, în 2024 industria IT își va reveni, ne vom întoarce la birou (mai mult sau mai puțin forțați) încurajați de faptul că se reiau angajările și se deschid proiecte noi.