Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/r104445pinm/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36
Pitch day: 10.000 euro pentru Soluții la Coronavirus - PIN Magazine

Publicația industriei regionale de IT & outsourcing

Pitch day: 10.000 euro pentru Soluții la Coronavirus

În cadrul ediției 3 a Future Makers, Social Innovation Solutions alături de Coca-Cola România au decis să ofere 10.000 euro ca suport pentru soluții de inovare socială în contextul Coronavirus care susțin accesul la distanță la muncă, sănătate, educație, cultură, bunuri și servicii, îmbunătățirea relației cu autoritățile, protejarea celor afectați sau informare corectă despre Coronavirus.

Peste 100 de echipe au aplicat la competiție și astăzi, 7 aprilie, de la 18:30 în fața a 5 membri din juriul Future Makers, 10 echipe finaliste își susțin prezentările finale. 

Juriul Future Makers ce va pune întrebări celor 10 echipe finaliste este format din:

  • Sergiu Neguț, MSM
  • Mihaela Niță, Coca Cola România
  • Mihai Toader-Pasti, EFdeN
  • George Buhnici, Cavaleria.ro 
  • Ciprian Stănescu, Social Innovation Solutions

Sesiunea de pitch va putea fi urmărită pe Facebook Live al Social Innovation Solutions și pe pagina de YouTube a lui George Buhnici.

Future Makers este un program educațional complex pentru peste 2000 de tineri antreprenori în cadrul căruia vor avea loc ateliere de antreprenoriat și trenduri de viitor în 25 de orașe în perioada martie-mai. Conținutul atelierelor va fi online și poate fi accesat de oricine, pentru a facilita astfel accesul la resurse educaționale antreprenoriale. 50 de echipe din toată țara vor fi selectate de juriul competiției și vor primi 4 luni de incubare, mentorat și conectare internațională. Premiile finale sunt în valoare de 20.000 de euro și prezentarea finală va avea loc în 18 noiembrie, în cadrul Future Summit, cel mai mare eveniment despre trenduri de viitor.

Future Makers Soluții Coronavirus este o competiție adiacentă programului Future Makers și se adresează tinerilor între 18 și 29 de ani sau echipelor ce au cel puțin 50% din echipă persoane din această categorie de vârstă. 

Future Makers este un program finanţat de Fundaţia Coca-Cola şi este organizat de Global Shapers Bucharest Hub, parte a rețelei globale de organizații de tineri a World Economic Forum, şi de Social Innovation Solutions, organizație de sprijin pentru inovare şi antreprenoriat social. Parteneri locali ai Future Makers 2020 sunt Raiffeisen Bank și ENEL România.

Distribuie și tu:

Norii negri și zorii trandafirii

Citește articolul scris de Varujan Pambuccian pentru PIN magazine despre Impactul Inteligenței Artificiale asupra programatorilor și a societății digitale.

RECOMANDATE

Articole similare

Creativitate la locul de munca, pinmagazine

Modele actuale de management nu stimulează creativitatea la locul de muncă

Managerilor le place să vorbească despre a avea echipe creative, oameni creativi sau idei creative – dar cea mai mare parte din discursurile astea sunt goale de conținut. Așa cum confundăm „strategia” (care este o viziune pe termen lung) cu „operațiunile” (care este execuția de zi cu zi a strategiei), la fel confundăm adesea „asta a fost creativ!” cu „acesta este ceva care a făcut niște bani pentru noi, probabil dintr-un accident fericit.” 

Dragos Panainte, pinmagazine

2024 – Pledoarie pentru Reconectare

Iată-ne ajunși (și) la final de 2023. Un an provocator pentru culturile organizaționale – burnout, great resignation, quiet quitting & mental health – au fost