Publicația industriei TECH regionale

Pagini Aurii și Id-entity România lansează Turul Virtual Google 360 Inside View pe piața din România

Id-entity, printre grupurile de top din Europa în conceperea, producerea și gestionarea conținuturilor și serviciilor de comunicații digitale, alături de FCR Media On Line, compania care deține și gestionează brandul Pagini Aurii pe piața românească, lansează Turul Virtual Google 360 Inside View, un produs interactiv care sporește semnificativ vizibilitatea online a businessurilor din România și interacțiunea cu potențialii clienți.
Într-un mediu din ce în ce mai competitiv, turul virtual oferit de Id-entity și Pagini Aurii este un instrument care facilitează accesul rapid și permanent, 24/24, în locațiile unei companii, fie cabinet medical, spațiu de cazare, salon de beauty sau spațiu rezidențial.
Practic, clienții actuali și potențiali pot explora locația, interiorul și facilitățile oferite de un furnizor de servicii prin intermediul unei reprezentări fotografice fidele și interactive, realizată prin tehnologia 360°.
Turul virtual consolidează prezența unei afaceri pe platformele Google, fiind afișat atât în secțiunea Google Maps, cât și în rezultatele Google Search. Turul Virtual Google 360 Inside View reprezintă un mijloc de promovare ce poate fi integrat și cu alte canale de marketing precum Social Media, website-uri, directoare, tool-uri VR. De asemenea, poate fi convertit în video-uri 360°.
Id-entity Romania a realizat până la momentul actual venituri de 900.000 de euro și așteaptă până la finalul anului o cifră de afaceri de 1,2 milioane de euro, valoare similară celei de anul trecut. Estimarea se bazează pe gradul ridicat de retenție al portofoliului de clienți, cât și pe consolidarea serviciilor oferite.
Lansarea unui astfel de produs inovator are loc în contextul în care 44% din utilizatorii de internet apelează la Google Maps pentru a căuta informații despre o afacere. În plus, companiile care îmbină vizualurile cu un tur virtual pot genera un trafic dublu față de cele fără astfel de conținut.

Turul virtual Google 360

Turul virtual Google 360 este un produs devenit popular în rândul companiilor din Europa de Vest și US. Magazinele de retail sunt deja în faza în care integrează e-commerce-ul în tururile virtual. Pe de altă parte, HoReCa integrează atât Google Street View, cât și tururi personalizate cu funcționalități avansate de rezervare, vizualizare meniu și bannere interactive.
„Succesul obținut pe celelalte piețe ne-a convins să oferim și în România acest produs. Până în prezent, am realizat peste 12.300 de tururi virtuale, iar evoluția domeniilor în care este folosită această tehnologie ne-a surprins. În domeniul imobiliarelor este principalul tool care promovează spații rezidențiale și office într-o manieră foarte atrăgătoare. În Spania, unul dintre sectoarele în care ne-am consolidat este cel al muzeelor/expozițiilor și al edificiilor istorice și culturale.”, explică Andreea Cristinari, Managing Director Id-entity România.
Mai mult de atât, în Italia sunt grupuri de francize care își actualizează anual tururile virtuale. Pe piața din România, spune Andreea Cristinari, turul virtual câștigă teren pe nișa cabinetelor medicale și saloanelor de wellness/fitness. Acestea aleg să își pună în valoare spațiile și facilitățile prin tururi virtuale care atrag și pot converti potențiali clienți.  
Pentru Pagini Aurii, parteneriatul completează seria de beneficii oferite tuturor business-urilor din România.
„Prin acest parteneriat și multe alte eforturi similare, Pagini Aurii face un pas important pentru piața digitală competitivă din România și se aliniaza ofertei  celor mai importante cataloage și motoare online de căutare business din Europa.”, declară directorul general al FCR Media On Line, Mihai Cristea.
Parteneriatul vine ca urmare a colaborărilor pe care Id-entity le are cu cele mai mari cataloage online din Europa, precum ItaliaOnline și Paginas Amarillas. În primă fază, produsul este unul pilot în municipiul București.
 

Despre Id-entity

Id-entity este astăzi una dintre principalele Digital Media Factory din Europa. Cu societăți  care operează în Elveția, România, Spania și Italia, Id-entity Group este o ’’fabrică’’ de conținut digital care se ocupă de prezența online a marilor companii, precum și a IMM-urilor, cu produse digitale accesibile, concepute pentru a sprijini business-urile în comunicarea locală. Cu peste 200 de angajați și o rețea consolidată de 250 de fotografi și creatori de video pentru producția de conținut multimedia, grupul gestionează comunicarea digitală a  peste 200.000 de companii.
Înființată în martie 2016, Id-entity România a fost inițial creată și condusă de doar trei persoane și a ajuns în prezent să aibă 90 de angajați. Dedicând o deosebită atenție selecției și dezvoltării resurselor umane, compania oferă marilor branduri de pe piața italiană (McDonald’s, MediaWorld și Italiaonline) o gamă largă de servicii: dezvoltare web, gestionarea catalogului e-commerce, graphic design, editare video, social media, branding și marketing online, producție care generează o cifră de afaceri de 1,6 milioane de euro pe an.

În 2017, Id-entity România a câștigat premiul Best New Entrant la “Romania Outsourcing Awards for Excellence”.

 

 Despre FCR Media On Line

 FCR Media On Line este parte a grupului european FCR Media. Cel mai accesat motor de căutare de business din România, www.paginiaurii.ro, conține cea mai complexă bază de date de afaceri, oferind publicului larg acces liber și gratuit la informații despre peste 1,6 milioane entități juridice, aflate în diferite stadii de activitate. Cu peste 1,2 milioane de vizitatori unici pe lună, motorul paginiaurii.ro se situează de departe pe primul loc în România în topul preferințelor de căutare ale afacerilor mici și mijlocii, la nivel local și național.
 

Despre Pagini Aurii

Pagini Aurii este partenerul de încredere al oricărei companii din România în domeniul serviciilor de publicitate și de informații de afaceri, ajutând în principal IMM-urile să aleagă corect parcursul în lumea de publicitate și marketing online. Portofoliul include o selecție largă de produse de informare, care să acopere toate nevoile de marketing și publicitate ale întreprinderilor mici și mijlocii.
În 2016, la Ljubljana, FCR Media On Line – Pagini Aurii România a câștigat premiul SIINDA Star – Marketing, iar în anul următor distincția “Teammanship Award”, în cadrul SIINDA Spotzer Open.
Dacă vrei să afli mai multe despre industria de IT și Outsourcing din România, click aici. 

Distribuie și tu:

START Nominalizări PIN AWARDS 2024!

Industria regională de TECH se pregătește să celebreze o nouă serie de recunoașteri prin Gala PIN AWARDS 2024, care va avea loc joi, 23 mai

RECOMANDATE

Articole similare

George_SmartEU

BCR extinde serviciile pentru antreprenori din George și lansează George SmartEU, o funcționalitate care facilitează accesul la informații despre programele de finanțare din fonduri europene sau naționale

București, 18 aprilie 2024. Banca Comercială Română anunță o nouă extindere a ecosistemului digital George prin lansarea George SmartEU, funcționalitate care facilitează accesul antreprenorilor la informații complete despre programele de finanțare din fonduri europene sau naționale.

FORVIA - Hella - TUIASI

FORVIA HELLA România modernizează un laborator de studiu pentru studenți în Iași 

Furnizorul automotive internațional FORVIA HELLA continuă să sprijine educația în universitățile partenere din România, în orașele în care își desfășoară activitatea. La mai bine de un an de la inaugurarea centrului tehnic de la Iași, compania a finalizat un laborator, spațiu de studiu pentru studenții Facultății de Electronică, Telecomunicații și Tehnologia Informației din cadrul Universității Tehnice ”Gheorghe Asachi” Iași.

PIN magazine - IT și Pisica lui Schrodinger

Industria IT și pisica lui Schrödinger

În 2024, dacă întrebi 100 de manageri IT cum va arăta piața și tendințele din industrie, vei primi tot atâtea răspunsuri paradoxale precum „pisica lui Schrödinger” – unii vor spune că piața dă semne de revenire, alții vor spune că se fac încă disponibilizări și că există presiuni din partea clienților privitoare la proiectele în derulare. Cu alte cuvinte, din perspectiva unora, în 2024 industria IT își va reveni, ne vom întoarce la birou (mai mult sau mai puțin forțați) încurajați de faptul că se reiau angajările și se deschid proiecte noi.