Publicația industriei TECH regionale

Orange România anunță rezultatele financiare pentru al doilea trimestru din 2021

București, 29.07.2021 – Grupul Orange anunță astăzi rezultatele financiare pentru cel de-al doilea trimestru al anului 2021, disponibile la 30 iunie.

În intervalul aprilie – iunie 2021, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 268 milioane de euro, în creștere cu 11% față de aceeași perioadă a anului anterior. În primele șase luni din 2021, evoluția este de 6,6% până la 532 milioane de euro. Această evoluție este susținută de o creștere a serviciilor mobile, fiind în continuare determinată și de creșterea vânzărilor de echipamente, înregistrată ca urmare a mutării în mediul digital a multor activități economice.

La 30 iunie 2021, Orange România oferea servicii mobile, fixe și TV pentru 10.628.000 de clienți[i], în creștere cu 4% comparativ cu finalul primului semestru din 2020. Serviciile fixe în bandă largă aveau 432.000 de clienți, în creștere cu 17% față de aceeași perioadă din 2020.

Rețea

Pe parcursul T2 2021, 29.000 de locuitori din 72 de noi localități din mediul rural au primit acces la conectivitate 4G, procentul de acoperire fiind de 98,21% din populație, în timp ce 317 de noi localități din mediul urban și rural s-au bucurat de avantajele rețelei 4G+.

Reţeaua Orange 5G este în expansiune, fiind disponibilă astăzi clienților din 20 de orașe, printre care Brașov, București, Craiova, Cluj-Napoca, Constanța, Iași, Timișoara, precum și orașe din județul Ilfov, stațiuni montane și estivale. Un alt moment definitoriu pentru rețeaua 5G în trimestrul doi al anului 2021 îl reprezintă lansarea 5G Lab în luna aprilie, inițiativă Orange în colaborare cu Institutul de Cercetare CAMPUS al UPB, ce își propune să susțină cercetătorii, startup-urile și companiile să își testeze în avans soluțiile bazate pe 5G.

Servicii B2B – Orange Business Services

Pe segmentul B2B, în trimestrul al doilea al anului 2021, dar și pe durata întregului semestru s-a înregistrat o evoluție pozitivă în zona de ITC, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Companiile au acordat o atenție suplimentară soluțiilor de securitate cibernetică Orange Business Services, care au cunoscut o creștere accelerată față de de T2 2020, ajungând până aproape de 60%.

În primele șase luni ale anului serviciile profesionale IT&C și soluțiile cloud au cunoscut creșteri notabile fiind cerute în procesele de digitalizare ale companiilor.

Servicii financiare mobile – Orange Money

În al doilea trimestru al acestui an, Orange Money a înregistrat o creștere de aproape 50% a numărului total de tranzacții față de aceeași perioadă a anului trecut și o creștere de 30% a bazei totale de clienți, care acum numără aproximativ 285.000 de utilizatori.

Servicii digitale

În perioada aprilie-iunie 2021, a crescut nivelul de utilizare a serviciului My Orange pentru tranzacții procesate digital, tranzacțiile de reîncărcare și plată în My Orange crescând semnificativ față de perioada similară a anului trecut.

YOXO, primul abonament mobil complet digital din România, fără perioadă contractuală, se bucură de o creștere constantă, peste așteptări, și în T2 2021. În plus, din luna aprilie a acestui an, cu YOXO portarea a devenit 100% digitală, astfel mai mulți utilizatori au experimentat avantajele celui mai flexibil abonament.

“Eficiența și perseverența din primul semestru au dat roade și ne-au reconfirmat trendul ascendent pe care ne aflăm. Ne-am concentrat  pe serviciile care au adus valoare clienților, din zona de inovație, conectivitate și cercetare, oferind soluții performante tuturor utilizatorilor noștri, fie ei clienți rezidențiali sau companii. Progresul s-a observat în extinderea rețelei 4G și a celei 5G, în dezvoltarea portofoliului B2B & ITC, dar și în ceea ce privește numărul în creștere al clienților YOXO.

Deși în martie s-a împlinit un an de când continuăm să lucrăm într-un model nou, atipic, cu din ce în ce mai puțină predictibilitate, echipele Orange s-au adaptat într-un timp record și au livrat peste așteptări.

Un obiectiv major pentru noi este să devenim prima alegere în piața serviciilor convergente din România. Un pas înainte în această strategie este reprezentat de aprobarea condiționată a Comisiei Europene pentru tranzacția prin care Orange România a semnat pentru achiziția pachetului majoritar de 54% din acțiunile Telekom Romania Communications.” a declarat Liudmila ClimocCEO Orange România.

Distribuie și tu:

RECOMANDATE

Articole similare

7 ani de #FabLab în Iași

Asociatia Fab Lab Iași sărbătorește 7 ani de la deschiderea primului său spațiu de coworking, timp în care a devenit un catalizator al inovației tehnologice,