Publicația industriei TECH regionale

Ness Employer Branding

Însă, în esențã, e vorba despre oameni. Și da, oamenii sunt de toate tipurile, unii mai sofisticați decât alții. Unii reacționează la lucruri mărunte, alții la unele mărețe.

Ceea ce este important e mesajul pe care îl transmiți. Și același mesaj poate fi transmis prin proiecte mai simple sau mai complicate.  Depinde de foarte mulți factori ce tip de proiect alegi că să transmiți mesajul propus.

Ce ne bucură pe noi la Ness, este modul în care mesajul nostru a fost înțeles. Am implementat proiecte mai simple, altele mai complicate, însă atunci când scopul este să arăți lumii ce contează cu adevărat în companie, ce valori avem, atmosfera, oamenii, cultura, e important să fii consecvent.

Nu ne ferim de emoții. Emoția e cea care face diferența. Ce ii face pe oameni să vibreze? De ce te-ai opri din a da scroll pe social media, doar ca să vizionezi un clip de la o companie de IT? Pentru fiecare contează alte lucruri, însă ai doar 2-3 secunde să captezi atenția. De ce te-ai opri să citești un billboard al unei companii de IT? Fiecare are grijile de zi cu zi, poate nu ridicăm nici măcar privirea din pământ.

With that in mind, și pentru că la Ness oamenilor le place să lucreze la proiecte importante, cu mult sens, pentru clienți globali, focusul pe proiectele de marketing și employer branding este pe ei, pe emoție, pe viață, pe ceea ce contează cu adevărat.

Unul dintre primele proiecte outdoor a fost implementarea activării cu literele IAȘI, proiectate într-un mod diferit, flancate de două tag-uri. Acesta reprezintă faptul că orașul Iași este unul definit de industria IT și a fost dedicat tuturor oamenilor din industrie, amplasat în grădina Palas, complex în care își au sediul multe dintre companiile IT. A fost instalat în ziua Națională a României, marcând inteligență românească din acest domeniu. Văzut în sensul unei activări de brand acest proiect a fost și este unul foarte apreciat. Și util.

Campania Thanks to You! a venit ca o apreciere a muncii depuse de oamenii din IT, din toate companiile, din toată România. Un video realizat cu maestrul Victor Rebengiuc, alături de colegii noștri din Iași și Timișoara, a emoționat până și persoane care nu înțeleg limba română. Acesta este încă un motiv să ținem cont de emoția din clipurile de marketing. Să depășească bariere lingvistice. Să transmită același mesaj, fără subtitrare. Și asta s-a și întâmplat.

Eroi Urbani face parte din aceeași campanie, ca și activare de brand. În Iași și Timișoara au fost implementate câte 7 panouri cu eroi urbani locali, și câte unul cu o oglindă. De ce oglindă? Pentru că, evident, nu sunt numai 7 eroi urbani, ci mult mai mulți. Fiecare dintre noi poate face diferența. Ne-am dorit să aducem în față și oameni din comunitate, care fac lucruri deosebit de importante din punct de vedere social, și care sunt atât de umili încât lumea nici nu știe cine stă în spatele fiecărui proiect de acest gen. Și asta ne-am propus noi, să le arătăm ce mult contează, și i-am denumit Eroi Urbani. Pentru că oricâtă tehnologie ai avea în spate, fără oameni nimic nu e posibil. Și chiar dacă era gândit ca un proiect outdoor, acest proiect a ajuns în social media la un nivel care ne-a depășit cu mult așteptările.

Aniversarea de 10 ani Ness Digital Engineering, la Iași, a fost că orice aniversare, sărbătorită. Dar comunicarea în extern a fost și ea foarte importantă. Ce vrei să transmiți de fapt? Stabilitate, valori? Noi am ales să avem un cântec al nostru. Și l-am ales pe Spike să îl compună. Dar i-am solicitat să pornească de la niște cuvinte cheie obținute de la colegi. Iar rezultatul este piesa “Succes” cu peste 75k de vizualizări pe YouTube.

Nu a scris nimeni o rețeta perfectã de marketing sau employer branding. E important sã fii sincer, sã simți cã meritã, cã te reprezintă, cã transmite emoții și cã îți asumi rezultatele, oricare ar fi acelea. 

Noi ne asumăm premiul obținut de NESS pentru CEE Business Services Firm of the Year la Varșovia în luna mai, sau Top Employer Branding Initiative acordat de PIN Awards în luna iunie.

#awesomeNess

Distribuie și tu:

START Nominalizări PIN AWARDS 2024!

Industria regională de TECH se pregătește să celebreze o nouă serie de recunoașteri prin Gala PIN AWARDS 2024, care va avea loc joi, 23 mai

RECOMANDATE

Articole similare

George_SmartEU

BCR extinde serviciile pentru antreprenori din George și lansează George SmartEU, o funcționalitate care facilitează accesul la informații despre programele de finanțare din fonduri europene sau naționale

București, 18 aprilie 2024. Banca Comercială Română anunță o nouă extindere a ecosistemului digital George prin lansarea George SmartEU, funcționalitate care facilitează accesul antreprenorilor la informații complete despre programele de finanțare din fonduri europene sau naționale.

FORVIA - Hella - TUIASI

FORVIA HELLA România modernizează un laborator de studiu pentru studenți în Iași 

Furnizorul automotive internațional FORVIA HELLA continuă să sprijine educația în universitățile partenere din România, în orașele în care își desfășoară activitatea. La mai bine de un an de la inaugurarea centrului tehnic de la Iași, compania a finalizat un laborator, spațiu de studiu pentru studenții Facultății de Electronică, Telecomunicații și Tehnologia Informației din cadrul Universității Tehnice ”Gheorghe Asachi” Iași.

PIN magazine - IT și Pisica lui Schrodinger

Industria IT și pisica lui Schrödinger

În 2024, dacă întrebi 100 de manageri IT cum va arăta piața și tendințele din industrie, vei primi tot atâtea răspunsuri paradoxale precum „pisica lui Schrödinger” – unii vor spune că piața dă semne de revenire, alții vor spune că se fac încă disponibilizări și că există presiuni din partea clienților privitoare la proiectele în derulare. Cu alte cuvinte, din perspectiva unora, în 2024 industria IT își va reveni, ne vom întoarce la birou (mai mult sau mai puțin forțați) încurajați de faptul că se reiau angajările și se deschid proiecte noi.