Publicația industriei TECH regionale

IntelligentBee, companie ieșeană de IT, lansează platforma de self-ticketing Eventway – peste 40.000 de bilete deja comercializate

IntelligentBee, companie ieșeană de dezvoltare software și suport tehnic, anunță lansarea platformei de self-ticketing Eventway. Platforma se bazează pe modelul Business-to-Business și se adresează organizațiilor și companiilor naționale și internaționale.
Eventway pune la dispoziția organizatorilor de evenimente un proces de management intuitiv și este destinată exclusiv comercializării de bilete electronice, identificabile prin codul QR. Ulterior, acestea pot fi achiziționate prin cele mai cunoscute procesatoare de plată, fiind livrate pe adresa de e-mail a clientului.
,,Pe fondul maturizării pieței în ultimii ani, nișa evenimentelor reprezintă un model de business care devine tot mai profitabil, fie că activezi ca organizator, fie că livrezi un serviciu de dezvoltare în industria interactivă. De la concertele gratuite din anii 2000, piaţa a evoluat semnificativ, iar investiţiile în logistică şi promovare au modificat comportamentul de consum al participanților. Festivalurile mari din ultimii ani au demonstrat că businessul în acest domeniu poate fi profitabil, în condiţiile dezvoltării unor servicii la standarde occidentale. Toate acestea se aliniază cu misiunea Eventway de a simplifica organizarea evenimentelor și vânzarea biletelor, precum și de a îmbunătăți experiența participanților”, a precizat Iulian Maftei, Lead Communication Manager Eventway.

Cum se va dezvolta platforma

Perioada pentru prima etapă a dezvoltării platformei este estimată la un an și jumătate, dintre care primele șase luni sunt dedicate versiunii MVP. Pentru moment, Eventway dispune de funcționalitățile esențiale pentru orice platformă de self-ticketing: bilete nominale livrate imediat, tranzacții efectuate în siguranță, check-in prin aplicație la intrarea în eveniment, monitorizarea în timp real, generarea de coduri promoționale, rapoarte detaliate, check-out intuitiv, acces dashboard de pe orice dispozitiv.
Etapa secundară de dezvoltare va implica îmbunătățirea funcțiilor deja existente, precum și implementarea unor noi opțiuni. O funcție unică pe piața din România va fi posibilitatea de a obține feedback post-event, pentru a identifica aspectele ce pot fi îmbunătățite și dezvoltate în organizarea edițiilor următoare. De asemenea, utilizatorii vor avea posibilitatea de a rezerva locuri preferențiale în cadrul evenimentelor, iar aplicația de check-in va fi actualizată constant.
În prezent, IntelligentBee a desemnat trei persoane pentru dezvoltarea Eventway: un Product Manager, un Lead Developer și un User Interface Designer. Echipa urmează să fie extinsă până la finalul anului 2019 cu încă trei poziții.
Targetul Eventway pentru primul an a fost de 40.000 de bilete vândute și a fost depășit prin colaborarea cu Afterhills, cel mai mare festival din zona Moldovei, ajuns la a doua ediție anul acesta. Versiunea inițială a fost testată în exclusivitate, toate biletele pentru Afterhills fiind distribuite prin Eventway. În al doilea an de activitate, Eventway are un target de 100.000 de bilete vândute.

Despre Eventway

Eventway este platforma de self-ticketing dezvoltată de IntelligentBee care simplifică modul în care sunt vândute și cumpărate biletele pentru evenimente, în cele mai sigure condiții, indiferent de complexitatea acestora.
Eventway reprezintă una dintre primele soluții dezvoltate exclusiv de către IntelligentBee, pe fondul investițiilor susținute în departamentul de Production al companiei.
Fondată în 2011, IntelligentBee este o companie specializată în dezvoltarea de software din zona de outsourcing, cu operațiuni în România, USA, Uniunea Europeană, Regatul Unit și Australia. Portofoliul de clienți al companiei numără companii precum SendGrid, Carnegie Technologies, Cloud Elements sau Snug.
 
Dacă ești pasionat de domeniul IT și business, aici găsești mai multe detalii și despre Travel Tech!

Distribuie și tu:

START Nominalizări PIN AWARDS 2024!

Industria regională de TECH se pregătește să celebreze o nouă serie de recunoașteri prin Gala PIN AWARDS 2024, care va avea loc joi, 23 mai

RECOMANDATE

Articole similare

George_SmartEU

BCR extinde serviciile pentru antreprenori din George și lansează George SmartEU, o funcționalitate care facilitează accesul la informații despre programele de finanțare din fonduri europene sau naționale

București, 18 aprilie 2024. Banca Comercială Română anunță o nouă extindere a ecosistemului digital George prin lansarea George SmartEU, funcționalitate care facilitează accesul antreprenorilor la informații complete despre programele de finanțare din fonduri europene sau naționale.

FORVIA - Hella - TUIASI

FORVIA HELLA România modernizează un laborator de studiu pentru studenți în Iași 

Furnizorul automotive internațional FORVIA HELLA continuă să sprijine educația în universitățile partenere din România, în orașele în care își desfășoară activitatea. La mai bine de un an de la inaugurarea centrului tehnic de la Iași, compania a finalizat un laborator, spațiu de studiu pentru studenții Facultății de Electronică, Telecomunicații și Tehnologia Informației din cadrul Universității Tehnice ”Gheorghe Asachi” Iași.

PIN magazine - IT și Pisica lui Schrodinger

Industria IT și pisica lui Schrödinger

În 2024, dacă întrebi 100 de manageri IT cum va arăta piața și tendințele din industrie, vei primi tot atâtea răspunsuri paradoxale precum „pisica lui Schrödinger” – unii vor spune că piața dă semne de revenire, alții vor spune că se fac încă disponibilizări și că există presiuni din partea clienților privitoare la proiectele în derulare. Cu alte cuvinte, din perspectiva unora, în 2024 industria IT își va reveni, ne vom întoarce la birou (mai mult sau mai puțin forțați) încurajați de faptul că se reiau angajările și se deschid proiecte noi.