G

Graficianul revistei noastre, Adrian Mironescu, a mai luat un premiu internațional de branding

Adrian Mironescu – printre altele și graficianul revistei noastre de tehnologie PIN Magazine – a câștigat un nou premiu la Transform Awards Europe. Bronzul pentru proiectul de branding pentru Inundatii.ro, realizat în cadrul RO-FLOODS, la „Best visual identity from the public sector”, o categorie cu greutate. https://www.transformmagazine.net/awards/europe/the-winners

Logo-ul câștigător.

Gala de premiere a avut loc la Londra, în prezența unor agenții din elita brandingului mondial ca Landor, Interbrand, Lippincott, Prophet, Carré Noir, Dragon Rouge sau SomeOne dar și a clienților.

Wiron, (firma lui Adrian) and Adrian Mironescu delivered a clear brand architecture and a powerful message. „The strategy is clear and the approach to creative is engaging.” a notat juriul.

Reușita este remarcabilă, având parte de un juriu de top, de la companii precum LEGO, Pepsico, Twitter, Suez și un număr de înscrieri record.

https://www.transformmagazine.net/…/the-awards/the-judges

”Mă bucur de recunoașterea muncii alături de întrega echipă internațională de profesioniști de top implicați în proiectul www.inundatii.ro și de faptul că misiunea noastră devine mai cunoscută” – a spus Adrian.

Acum doi ani, Adrian Mironescu a mai câștigat  aurul cu brandul de oraş al Buzăului, la prestigioasa categorie „Best place or nation brand”, în cadrul celei de-a 12-a ediţie a Galei „Transform Awards”. A câștigat finala in fața Parisului.

CategoriesFără categorie

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.