Publicația industriei TECH regionale

BCR Școala de Business, în parteneriat cu Launch, comunitatea fondatorilor de startup-uri, lansează un nou curs gratuit, dedicat antreprenorilor care vor să dezvolte produse de tehnologie

București, 31 ianuarie 2022 – Platforma BCR Școala de Business pune la dispoziție gratuit, antreprenorilor în tehnologie, cursul Antreprenor în tehnologie: cum să construiești un produs viabil, ce cuprinde 7 module, cu 8 materiale video, 7 articole și tot atâtea chestionare. Cursul vine în întâmpinarea nevoilor specifice antreprenorilor în tehnologie și propune un set de instrumente prin care aceștia pot să construiască și să vândă un produs de succes. 

Cele 7 module ale cursului urmăresc pașii prin care un antreprenor ar trebui să treacă pentru atunci când dezvoltă un produs de tehnologie, precum și strategiile prin care poate ajunge la publicul țintă. Ghidat de materialele video și de conținutul scris, cel care parcurge întregul curs ar trebui să își găsească răspunsul pentru câteva probleme și întrebări specifice mediul antreprenorial de tehnologie: cum se face poziționarea produsului în piață, ce implică un elevator pitch, ce presupune o strategie de business sau care sunt cele mai eficiente canale de promovare pentru un produs de tehnologie.

“Pe lângă inițiativă și curaj, accesul la informație este esențial pentru ca antreprenorii să ajungă să creeze produse cu valoare adăugată mare și  strategii de business eficiente. Un curs cum este „Antreprenor în tehnologie: cum să construiești un produs viabil”, poate fi un prim pas pentru ca fondatorii cu idei și viziune să creeze produse de tehnologie viabile, ce vor aduce valoare atât pentru ei, cât și pentru întreaga societate”, a declarat Ionuț Stanimir, Director de Marketing și Comunicare BCR.

Cursul Antreprenor în tehnologie: cum să construiești un produs viabil a fost dezvoltat împreună cu Launch, comunitatea fondatorilor de startup-uri, prin care aceștia au acces gratuit la toate resursele de care au nevoie pentru a trece de la un produs la un start-up de succes: expertiză, experiență, capital și proiecte pilot, precum și o serie de sesiuni care le ghidează eforturile în direcția potrivită.

În demersul lor de a afla cum să construiască un produs de tehnologie de succes, cursanții vor fi ajutați de către Andreea Iancu, sociolog și Partner Account Manager în cadrul proiectului Launch, unde coordonează relația dintre fondatorii de startup-uri și industriile în care aceștia dezvoltă produse de tehnologie. În urma celor 7 module susținute de către Andreea Iancu, toți cei care doresc și au o idee, vor putea să dezvolte un produs de tehnologie care răspunde unor nevoi reale ale utilizatorilor din piața căreia se adresează și vor afla cum îl pot îmbunătăți continuu, astfel încât să creeze valoare pentru care utilizatorii sunt dispuși să plătească.

„Un produs de succes are la fundația sa atât fondatori care care vor să rezolve o problemă importantă, cât și o piață suficient de mare. Prin cursul „Antreprenor în tehnologie”, fondatorii parcurg pașii necesari dezvoltării unui produs de succes, de la înțelegerea problemei la validarea acesteia cu utilizatori si clienți, crearea unei bucle de feedback cu aceștia și până la crearea unui model de business în jurul soluției reprezentate de produs. Produsele de tehnologie pot avea impact într-o multitudine de industrii și domenii, de aceea este esențial ca entuziasmul și energia fondatorilor din România să fie completate de un set de cunoștințe si orice alte resurse relevante care să le crească șansele de reușită”, a declarat Andreea Iancu, Partner Account Manager Launch.

La doar un an de la lansare, platforma BCR Școala de Business a ajuns la peste 17.000 de utilizatori, antreprenori, manageri, liber profesioniști, profesori și studenți care doresc să se pregătească pentru o aventură în lumea businessului.

BCR Școala de Business este o platformă online cu lecții și sfaturi practice de business pentru antreprenorii aflați la început de drum, dar și pentru cei experimentați, unde aceștia pot învăța cum să își completeze abilitățile native și simțul afacerilor cu cunoștințele necesare pentru a avea un business inteligent. Platforma cuprinde în prezent 7 cursuri, ce au în total 63 de module, peste 90 de materiale video și 85 de teste.

Distribuie și tu:

START Nominalizări PIN AWARDS 2024!

Industria regională de TECH se pregătește să celebreze o nouă serie de recunoașteri prin Gala PIN AWARDS 2024, care va avea loc joi, 23 mai

RECOMANDATE

Articole similare

George_SmartEU

BCR extinde serviciile pentru antreprenori din George și lansează George SmartEU, o funcționalitate care facilitează accesul la informații despre programele de finanțare din fonduri europene sau naționale

București, 18 aprilie 2024. Banca Comercială Română anunță o nouă extindere a ecosistemului digital George prin lansarea George SmartEU, funcționalitate care facilitează accesul antreprenorilor la informații complete despre programele de finanțare din fonduri europene sau naționale.

FORVIA - Hella - TUIASI

FORVIA HELLA România modernizează un laborator de studiu pentru studenți în Iași 

Furnizorul automotive internațional FORVIA HELLA continuă să sprijine educația în universitățile partenere din România, în orașele în care își desfășoară activitatea. La mai bine de un an de la inaugurarea centrului tehnic de la Iași, compania a finalizat un laborator, spațiu de studiu pentru studenții Facultății de Electronică, Telecomunicații și Tehnologia Informației din cadrul Universității Tehnice ”Gheorghe Asachi” Iași.

PIN magazine - IT și Pisica lui Schrodinger

Industria IT și pisica lui Schrödinger

În 2024, dacă întrebi 100 de manageri IT cum va arăta piața și tendințele din industrie, vei primi tot atâtea răspunsuri paradoxale precum „pisica lui Schrödinger” – unii vor spune că piața dă semne de revenire, alții vor spune că se fac încă disponibilizări și că există presiuni din partea clienților privitoare la proiectele în derulare. Cu alte cuvinte, din perspectiva unora, în 2024 industria IT își va reveni, ne vom întoarce la birou (mai mult sau mai puțin forțați) încurajați de faptul că se reiau angajările și se deschid proiecte noi.