Publicația industriei regionale de IT & outsourcing

BCR Școala de Business, în parteneriat cu Launch, comunitatea fondatorilor de startup-uri, lansează un nou curs gratuit, dedicat antreprenorilor care vor să dezvolte produse de tehnologie

București, 31 ianuarie 2022 – Platforma BCR Școala de Business pune la dispoziție gratuit, antreprenorilor în tehnologie, cursul Antreprenor în tehnologie: cum să construiești un produs viabil, ce cuprinde 7 module, cu 8 materiale video, 7 articole și tot atâtea chestionare. Cursul vine în întâmpinarea nevoilor specifice antreprenorilor în tehnologie și propune un set de instrumente prin care aceștia pot să construiască și să vândă un produs de succes. 

Cele 7 module ale cursului urmăresc pașii prin care un antreprenor ar trebui să treacă pentru atunci când dezvoltă un produs de tehnologie, precum și strategiile prin care poate ajunge la publicul țintă. Ghidat de materialele video și de conținutul scris, cel care parcurge întregul curs ar trebui să își găsească răspunsul pentru câteva probleme și întrebări specifice mediul antreprenorial de tehnologie: cum se face poziționarea produsului în piață, ce implică un elevator pitch, ce presupune o strategie de business sau care sunt cele mai eficiente canale de promovare pentru un produs de tehnologie.

“Pe lângă inițiativă și curaj, accesul la informație este esențial pentru ca antreprenorii să ajungă să creeze produse cu valoare adăugată mare și  strategii de business eficiente. Un curs cum este „Antreprenor în tehnologie: cum să construiești un produs viabil”, poate fi un prim pas pentru ca fondatorii cu idei și viziune să creeze produse de tehnologie viabile, ce vor aduce valoare atât pentru ei, cât și pentru întreaga societate”, a declarat Ionuț Stanimir, Director de Marketing și Comunicare BCR.

Cursul Antreprenor în tehnologie: cum să construiești un produs viabil a fost dezvoltat împreună cu Launch, comunitatea fondatorilor de startup-uri, prin care aceștia au acces gratuit la toate resursele de care au nevoie pentru a trece de la un produs la un start-up de succes: expertiză, experiență, capital și proiecte pilot, precum și o serie de sesiuni care le ghidează eforturile în direcția potrivită.

În demersul lor de a afla cum să construiască un produs de tehnologie de succes, cursanții vor fi ajutați de către Andreea Iancu, sociolog și Partner Account Manager în cadrul proiectului Launch, unde coordonează relația dintre fondatorii de startup-uri și industriile în care aceștia dezvoltă produse de tehnologie. În urma celor 7 module susținute de către Andreea Iancu, toți cei care doresc și au o idee, vor putea să dezvolte un produs de tehnologie care răspunde unor nevoi reale ale utilizatorilor din piața căreia se adresează și vor afla cum îl pot îmbunătăți continuu, astfel încât să creeze valoare pentru care utilizatorii sunt dispuși să plătească.

„Un produs de succes are la fundația sa atât fondatori care care vor să rezolve o problemă importantă, cât și o piață suficient de mare. Prin cursul „Antreprenor în tehnologie”, fondatorii parcurg pașii necesari dezvoltării unui produs de succes, de la înțelegerea problemei la validarea acesteia cu utilizatori si clienți, crearea unei bucle de feedback cu aceștia și până la crearea unui model de business în jurul soluției reprezentate de produs. Produsele de tehnologie pot avea impact într-o multitudine de industrii și domenii, de aceea este esențial ca entuziasmul și energia fondatorilor din România să fie completate de un set de cunoștințe si orice alte resurse relevante care să le crească șansele de reușită”, a declarat Andreea Iancu, Partner Account Manager Launch.

La doar un an de la lansare, platforma BCR Școala de Business a ajuns la peste 17.000 de utilizatori, antreprenori, manageri, liber profesioniști, profesori și studenți care doresc să se pregătească pentru o aventură în lumea businessului.

BCR Școala de Business este o platformă online cu lecții și sfaturi practice de business pentru antreprenorii aflați la început de drum, dar și pentru cei experimentați, unde aceștia pot învăța cum să își completeze abilitățile native și simțul afacerilor cu cunoștințele necesare pentru a avea un business inteligent. Platforma cuprinde în prezent 7 cursuri, ce au în total 63 de module, peste 90 de materiale video și 85 de teste.

Distribuie și tu:

Norii negri și zorii trandafirii

Citește articolul scris de Varujan Pambuccian pentru PIN magazine despre Impactul Inteligenței Artificiale asupra programatorilor și a societății digitale.

RECOMANDATE

Articole similare

Ghid-practic-de-adecvare-la-o-lume-nebună-pinmagazine

Ghid practic de adecvare la o lume nebună

Nu ești destul de bun. Nici n-ai să fii vreodată. Mereu e cineva într-o poziție superioară, plătit mai bine, cu skill-uri la care doar visezi. Tu de ce nu ești ca ei? Gândul te macină. A apărut deja o nouă tehnologie, alte tool-uri. Nu le știi? Poate deja ai devenit nerelevant. Managerii, colegii văd și te evaluează. Mereu e cineva care face asta. Și cel mai dur evaluator ești chiar tu. Poate nu ții pasul, poate te faci de râs. Oare nu cumva și ce ai obținut până acum e fără merite? Senzația imposturii e o piatră grea.

Invest-in-Moonicorns-pinmagazine

Growceanu organizează “Invest in Moonicorns”, pentru investitorii business angel în Europa Centrală și de Est

Platforma de business angels Growceanu organizează în 27-28 octombrie „Invest in Moonicorns – The Art of Angel Investment”, un eveniment care vizează să devină cel mai important loc de întâlnire pentru investitorii business angel în Europa Centrală și de Est. Evenimentul va avea loc la Timișoara, la centrul Faber și se adresează investitorilor de tip business angel, precum și persoanelor cu venituri foarte mari sau avere de peste un milion de dolari.

DRUID, pinmagazine

DRUID atrage 30 de milioane de dolari ca parte a rundei de finanțare Seria B pentru a îmbunătăți productivitatea organizațiilor prin aplicații conversaționale și inteligență artificială generativă

 DRUID, lider global în tehnologie de inteligență artificială conversațională, a anunțat astăzi atragerea rundei de finanțare Seria B de 30 de milioane de dolari condusă de TQ Ventures, cu participarea a noi investitori Smedvig Capital, Endeavour și Verve Ventures și a investitorilor existenți GapMinder, Hoxton Ventures și Karma Ventures.