Pe parcursul programului, co-fondatorii MorphL vor lucra cu mentori experimentați în IA din toată lumea, accelerând dezvoltarea platformei pentru a deservi clienți internaționali.
Techstars Montréal AI anunță noua serie de start-up-uri selectate pentru a face parte din programul de accelerare. MorphL este singurul startup românesc din cohortă, devenind parte din rețeaua Techstars, a treia cea mai importantă de felul său din lume.
La mai puțin de 2 ani de la înființare, MorphL a fost selectat pentru a fi parte din programul de accelerare Techstars specializat pe inteligența artificială din Montréal, Canada.
Timp de 13 săptămâni, co-fondatorii Ciprian Borodescu (CEO) și Alexandra Anghel (CTO) vor lucra cu mentori specializați pe IA din toată lumea, lucrând constant la îmbunătățirea platformei.
Programul începe pe 9 septembrie 2019 și culminează cu un Demo Day la început de decembrie. Startup-urile care trec prin perioada de accelerare de la Techstars primesc frecvent oferte de finanțare din partea investitorilor interesați de aplicațiile din zona inteligenței artificiale.
MorphL devine astfel parte din a doua serie de incubare a acceleratorului din Montréal, în prima serie fiind selectați fondatori din SUA, UK, Israel, Chile și Canada.
“Inteligența artificială nu este o industrie: este o tehnologie care va influența profund și care va schimba toate industriile. Prin urmare, căutăm companii ce nu au neapărat un interes specific legat de acest sector, ci care au idei care pot schimba cu adevărat o industrie sau alta.“
Bruno Morency, Managing Director Techstars Montréal AI
Criteriile folosite de către echipa Techstars în evaluarea aplicațiilor primite pentru această serie au inclus aspecte precum:
- Capacitatea produsului de a rezolva o problemă reală și specifică
- Abilitatea produsului de a face predicții sau de a lua decizii de 10 ori mai eficient decât soluțiile existente
- Accesul la un volum mare de date pentru a dezvolta modelul de IA pentru a face prognoze de încredere
- Experiența CTO-ului și capacitatea sa de a dezvolta modelul de IA în mod direct, până la mărirea echipei
- Măsura în care produsul ușurează semnificativ operarea sau implementarea de aplicații ale inteligenței artificiale.
Despre MorphL
De aproape 2 ani, echipa MorphL dezvoltă un produs AI-as-a-platform al cărui scop este să susțină companiile să crească prin optimizarea eforturilor de marketing în baza predicțiilor legate de comportamentul clienților.
Prin platforma MorphL, companiile pot previziona aspecte cheie din comportamentul consumatorilor, precum:
- Next Shopping Stage Prediction: în ce etapă a procesului de cumpărare urmează să treacă
- User Intent Prediction: intenția de cumpărare din spatele cuvintelor cheie folosite în căutări
- Churn Prediction: probabilitatea de a renunța la abonamentul plătit sau la folosirea unui site/produs
- Customer Lifetime Value Prediction: valoarea previzionată a clientului pe durata relației sale cu compania și altele.
În baza acestor predicții, echipele de marketing, vânzări și business development pot crea campanii și mecanisme de loializare care să preîntâmpine nevoile clienților, oferind mai multă valoare acestora și îmbunătățind rata de conversie, printre alți indicatori de performantă.
“La nivel global, există un avans rapid al numărului de companii care investesc în utilizarea inteligenței artificiale pentru a crește indicatorii de performanță în business.
Concret, raportul The State of AI 2019 Divergence arată că adoptarea AI s-a triplat în ultimul an, ceea ce reprezintă cea mai rapidă transformare din domeniul tehnologiei din istorie.
În practică, principala provocare este complexitatea integrării acestei tehnologii în toate procesele și funcțiile unei companii.
Misiunea noastră la MorphL este să ușurăm din punct de vedere tehnic adoptarea IA în acele companii în care există potențial pentru rezultate cu impact real pentru business.
Mă refer aici la organizațiile care procesează un volum important de date. Ele se află în postura ideală pentru a câștiga un avantaj competitiv prin utilizarea MorphL. Din rezultatele deja obținute putem vedea clar cum folosirea modelelor predictive MorphL duce la creștere exponențială – în vânzări, utilizatori, trafic – și la reducerea costurilor prin automatizarea proceselor în baza inteligenței artificiale.“
Ciprian Borodescu, Co-fondator și CEO MorphL
Clienți precum Mobexpert, compania spaniolă JOT Internet Media sau PressOne deja folosesc cu succes platforma MorphL, integrând în organizație aplicații ale inteligenței artificiale fără să fie nevoie să recruteze specialiști din domeniu.
MorphL a obținut anterior finanțare și susținere din partea European Data Incubator și Google Digital News Initiative, dobândind validarea produsului și a contextelor în care platforma poate avea cel mai mare impact.
MorphL in social media:
Despre Techstars
Techstars este este o rețea globală care ajută antreprenorii să construiască companii de success și al treilea cel mai important accelerator pentru startup-uri din lume, conform unui clasament realizat de către Forbes în baza exit-urilor înregistrate de companiile care au absolvit programul.
Până acum, rețeaua a investit în 1557 de startup-uri, dintre care 134 au avut exits de succes.
În total, startup-urile care au absolvit Techstars au primit finanțare de peste 8 miliarde de dolari, cu o investiție medie per startup de 4,5 milioane de dolari.
Printre cele mai cunoscute companii care au trecut prin acest program de accelerare se numără SendGrid, DigitalOcean, Sphero (creatorii roboțelului BB-8), Next Big Sound (care au fost cumpărați de Pandora Radio) și PillPack (care a primit finanțare de peste $64 milioane de dolari).
TypingDNA, MEDIjobs, NiftyLearning, Appsulate și Planable sunt, alături de MorphL, printre puținele startup-uri din România care au trăit experiența Techstars.
Techstars a lansat un accelerator dedicat inteligenței artificiale în Montréal fiindcă este cel mai important hub internațional pentru cei care doresc să dezvolte aplicații bazate pe IA.
Montréal are o istorie de peste 25 de ani de cercetare în domeniul inteligenței artificiale, iar interesul și investițiile din partea mediului public și privat sunt la un nivel extrem de ridicat.
Techstars in social media: